Pentru a respecta normele de igienă și a oferi tuturor clienților produse de cea mai bună calitate, politica de retur pentru lenjerii de pat include următoarele:
1. Verificare înainte de utilizare:
- Vă rugăm să verificați cu atenție lenjeria de pat imediat după recepționare.
- Lenjeriile spălate sau folosite nu pot fi returnate sau schimbate, indiferent de motiv.
2. Condiții obligatorii:
- Returul se acceptă doar pentru lenjeriile care nu au fost desfăcute din ambalaj sau care prezintă un defect de fabricație semnalat în termen de 48 de ore de la primirea coletului.
- Lenjeriile folosite, spălate sau care prezintă mirosuri, pete sau alte semne de utilizare nu sunt eligibile pentru retur sau schimb.
3. Procedura obligatorie de retur:
- Orice retur trebuie anunțat în prealabil, în scris (pe e-mail sau WhatsApp) și trebuie să includă următoarele date:
➤ Numele complet al clientului
➤ Numărul comenzii
➤ Produsul/produsele returnate
➤ Motivul returului
➤ Contul IBAN pentru rambursare - După expedierea coletului, clientul este obligat să ne furnizeze numărul AWB pentru a putea urmări livrarea acestuia.
- Retururile făcute fără înștiințare scrisă prealabilă, fără toate datele de mai sus sau fără AWB nu vor fi luate în considerare.
4. Ambalare și expediere:
- Ambalează produsele returnate într-un ambalaj suplimentar (cutie, folie, etc.), care să protejeze atât produsul cât și ambalajul original.
- Produsele returnate cu etichetele de transport lipite direct pe ambalajul original al produsului vor duce la diminuarea sumei rambursate, în funcție de deprecierea produsului.
- Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea sumei către client sau, la solicitarea acestuia, să îi reexpediem produsul, pe cheltuiala sa.
- Tu chemi curierul! Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, art. 14, alin. (2), consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea produselor.
- Returnarea produselor se face exclusiv prin curier rapid, cu livrare direct la adresă.
- Costurile de retur sunt suportate de client. Coletele trimise cu plata la destinatar vor fi refuzate.
5. Rambursarea banilor:
- Rambursarea contravalorii produselor acceptate la retur se face exclusiv prin transfer bancar, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea returului.
- Pentru comenzile achitate online cu cardul, rambursarea se face direct pe cardul utilizat la achiziție.
Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit și este de acord cu termenii și condițiile prezentei politici de retur.